сряда, 5 ноември 2014 г.

мъгливо утро

В утрото мъгливо и студено на разходка се отправих. Вече знам как да се обличам, за да ми е комфортно дори в такова утро. Истината е, че никак не обичам да съм на студено. Но обичам онзи студ, който освежава и усмихва. Точно като тази сутрин :)
Утро за рекорд си беше. Явно движението сутрешно си е добра тренировка. Рекорд по време си записахме. Не повтарям всеки ден, но тези сутрешни разходки са в компания приятна. И дори да го не кажа, то се подразбира.
Та, тази сутрин, в разговори увлечени, теми различни разнищили, с усмивки заредили се, поставихме рекорд за време. Дааа... и все по-добри ще ставаме ;)
След разходката за йога се приготвих. Всеки път /днес за пети път ми беше/ Соня нещо по-различно ми показва. Определено ми харесва разнообразието и различната натовареност. Днес след двата часа усещах умора, но умора приятна. За релакса и енергията - то се знае. Неизчерпаеми за целия ми ден те бяха.
Снощи пак си споменах, ако някой не е забелязал - обичам да се хваля ;) Затова и днес ще се похваля. Много по-лесно ми беше да се огъвам и разтягам. Нещо, което не допусках, че ще е възможно скоро, днес се случи и успях. И после пак... и пак... Ех, каква ще стана ;)
И все още енергия в мене се намира, затова ще поработя и по други дела. Сигурно и музика ще си послушам, а после... може и да си припомня на килима нещичко от сутринта. За съня ще е добре. Че то и пълнолуние е...
Лека вечер! :)

.

Няма коментари:

Публикуване на коментар