четвъртък, 20 ноември 2014 г.

вечерни мисли

Ехеее, колко отдавна съм била тук. Десетина дена...
Дни, в които сутрешните разходки през ден са редовни. Няколко вечери има и вечерни разходки, които определено ме приспиват, въпреки препоръките преди сън да няма активно движение.
Тия дни хранителния ми план е в процес на промяна. От четири хранения минавам на три. Следобедната закуска става излишна. Сутрешната закуска се мести след сутрешната разходка.
Това ми дава възможност да се върна към един зимен и много приятен навик за мен. Чаша топла вода с лимон... Харесва ми топлината в студените утрини. Спомням си преди години, когато за пръв път пих топла вода с лимон... как му се мръщех... Добавях мед, но пак не ставаше по-приемлив ;) Сега определено много ми харесва. В никакъв случай не бих му разваляла вкуса с мед или каквото и да е друго.
Вече е ежедневие и лъжичката пчелен прашец, който си хапвам /изпивам/ десетина минути преди закуската, която е съобразена с хранителния ми план
В сряда ми е ден за двучасовата йога. Вече се чувствам много по-... гъвкава, може би. И много по-уверена съм в минутите, в които се занимавам с йога през другите дни. Мога да разказвам до утре за хубавото, което ми се случва в тия часове :)
Сега... ще се отдам на йога и днес искам да си завърша минутките с някои обърнати пози.
А по-късно... защо не и вечерна разходка :)
Лека вечер!

.

Няма коментари:

Публикуване на коментар