неделя, 18 януари 2015 г.

храната ми

Дааа, сега осъзнах, че като си имам приготвена и премерена храна не търся глупости да ям...
Това осъзнаване ми дава още мотивация за хубавия навик да си приготвям предварително храната. Преди време си мислех, че ще ми е трудно, дори невъзможно. Но се оказа лесно, даже забавно. И определено много ми е полезно. Сега, ако не съм помислила навреме за храната си, чувствам, че не съм си обърнала достатъчно внимание.
Това звучи като да съм роб на едното ядене?! Не!
Категорично НЕ! Това е уважение към мен.
Планирам толкова много неща в дните си. Защо храната да не е в този списък?
Темата е дълга, не ми се спори. Знам, че за мен това е полезно. Чувствам удовлетворение. Храната, не и безразборната, ми носи енергия, която ми позволява да изпълнявам желанията си с вдъхновение. Затова ми харесва хранителния ми план. Мога да си го нарека - енергиен план.
Изпълнена съм с енергия в дните си. Това ми позволява в края на деня да си отчета много неща, които съм свършила за себе си и още по-много, свършени за другите.
На снимката е салата ми към вечерята - ряпа и шарено цвекло. Отне ми точно четири минути за приготвяне - миене, белене, теглене, стъргане, овкусяване.

.

Няма коментари:

Публикуване на коментар