четвъртък, 15 януари 2015 г.

хубавите навици

" :))  Хубавите навици се добиват не като се мъчиш да изкорениш лошите, а като прилагаш повече от хубавите и те сами си ги изместват"...
Дааа, доживях щерка да ме поучава... ;)
Ама това говори добре и за мен, де.  :) :) :)
Един от най-хубавите ми навици са сутрешните разходки. Тази сутрин, макар и в малко скрежно утро, разходката беше доста динамична и приятна. Слънцето посрещаме при неговия изгрев, а то изпраща ни с лъчите топли по стръмния баир с пожелания за топъл ден...
Другият ми хубав навик, който напоследък пак се намести в дните ми е пчелния прашец. Харесва ми да започвам утрото си с него. С цветните и ароматни зрънца поемам лятна енергия и топлина, така щедро ми дарени от съвършените пчелички. Така денят ми придобива цветност и аромат на лято.
Сред зимата се размечтах...
И забравих за друг хубав навик - ранното ми лягане... :( и тази вечер го пропуснах... Пак ще трябва да си обещавам ;)
Лека нощ!

.

Няма коментари:

Публикуване на коментар