вторник, 6 януари 2015 г.

детоксов отчет и някои намерения

Ей, такива бяха двата дена...
С топъл чай и сок от цитруси.
Днес е ден за захранване.
Двудневният детокс ми дойде добре. Радвам се, че и двата дена с разходка се започнаха. Сутрешни, по заледено. Но пък освежаващи и натоварващи.
Днес няма разходка. Но сигурно друго ще измисля. Защото усещам необходимост от движение.
Леко ми е. Леко ми е. Леко ми е... Както може да ми бъде само след детокс.
Днес мисля за правилното захранване. Но мисля и за храненето си след това. Определено много от положителните навици, които си създадох докато спазвах хранителния план, трябва да са в основата на начина ми на хранене в бъдеще. Но ми се иска да направя и някои добавки, които съм сигурна, че няма да са излишни.
Искам да включа повече кълнове в менюто си. Снощи си накиснах просо.
Искам да запазя навика за прясна салата поне веднъж на ден. Сега си имам моркови, цвекло и пащърнак. Трябва да си взема ряпа. Киселото зеле ми е вариант.
Със зеленчуците във фризера и от бурканите, в които знам какво съм сложила, ще си съставям разнообразно меню.
Искам да включвам по-често овесени ядки и семена. Овесените ядки са чудесна късна закуска за мен. Късна, защото сутрин започвам с лимон и вода. После е ред на пчелния прашец. След това е времето за ябълка. И ето, че утрото поотминало, но обядът е далече... Време е за овесените ядки, от които най-добре се усвоява калция, ако имат добавена лъжица пшенични трици. Това го научих от д-р Атанас Михайлов.
Сега е време да си сваря картофите за обяда.
Денят все още е напред...

.

Няма коментари:

Публикуване на коментар