понеделник, 26 януари 2015 г.

малко мисли

Мога да се похваля с редовни разходки.
Това не е малко, но усещам, че не е достатъчно.
Напоследък емоционалния ми баланс се е позагубил. Трябва да го намеря. Трябва...
Тази седмица, ще е седмица на всекидневните разходки с компания. :)
Тази седмица ще поставя началото и на нещо ново. Не бих казала, че се притеснявам. Но и не съм сигурна какво да очаквам. Като краен резултат съм уверена, че ще е успешно. Затова го и започвам. Но нека започне и тогава повече ще пиша.
Тази седмица ще продължа с редовност и със самостоятелните си занимания с йога. И разбира се, всяка сряда със Соня.
Харесва ми да съм постоянна.
Може би повече ми харесва това, че правя нещо за себе си. Вярвам в резултатите. Макар да не идват толкова бързо, колкото ми се иска. По-важното е, че идват...
Лека нощ!

.

Няма коментари:

Публикуване на коментар