понеделник, 16 май 2011 г.

подкрепа

В последно време се чувствам безсилна и безпомощна.
Правя всичко, което трябва и както трябва.
Но резултати... няма.
Всичко е в застой и това ме плаши. Да, страхувам се, защото не виждам никакъв, макар и мъничък, резултат.
Имах нужда от подкрепа. Всъщност, аз си я имах. Но днес отново ми бе показана.
И обещана...
Направих още една стъпка към поредна сламка...
Днес отново знам, че няма да се откажа от започнатото.
Въпреки застоя, ще си повтарям, че скоро ще има видими резултати.
Трудно е... Истината е, че много ми е трудно.
Не съм си мислела, че ще е лесно, но това, което сега чувствам при този застой... не съм очаквала този страх.
Давам си сметка, че е неоправдан, няма основание, обаче...
Днес духът ми бе повдигнат. Почувствах подкрепа, опора, защита...
Благодаря ти, слънце мое! Няма да те разочаровам! Ще успея!
Ще успея! Въпреки разните застои и демотивиращи моменти.
Благодаря ти, обич моя, че си до мен!
.

Няма коментари:

Публикуване на коментар