вторник, 8 май 2012 г.

ранно утро

Е, не е кой знае колко ранно, но все пак...
За съжаление си нямах компания.
Но пък ми се обеща за утре с намерение за още по-ранно утро :)
И така, отчета е... ранно пиле,  рано пее...
Днес километрите в компания на велосипеда са осемнадесет /и половина ;)/  Тръгнах в облачно време, слънце напече и дъжд ме валя... Мина сутрешна роса, не беше сериозно, но пък звучи атрактивно :)
Снощи също нещо е поваляло, но под короните на по-големите дървета си беше сухо. Беше интересно, че когато първия път бях при завоя на реката един голям камък близо до брега беше открит и дори си помислих да отида там. След около двадесетина минути беше залят до горе. Това е поне около тридесетина сантиметра. Сигурно по Балкана е валяло снощи повечко...
Беше приятно сутринта, свежо, леко прохладно. Прибирането ми, за съжаление, пак беше продиктуване от не особено приятната среща с вчерашните дразнители. Но поне бях успяла да си измина прилично разстояние. Чувствам се освежена и заредена с много енергия за деня напред.
Сега трябва и да поработя малко ;) После ще има време и за други занимания. И за други музи и настроения ;)
А утре... по-рано ще бъдем на алеята за сутрешните ни движения :)

.

Няма коментари:

Публикуване на коментар