четвъртък, 24 октомври 2013 г.

сутрешно отчетно

Тук съм...
Подредена и уверена :)
Да, пълнолунието отмина и както му е ред, бе отбелязано с детокс. С малка разлика от класиката, че беше без английска сол, но... курсът по ПБ /не е нещо интересно, ама необходимо/ се случи в тия дни и... компромис. По-добре така, отколкото без хич. Резултатът ме изненада. Въпреки компромиса се оказа доооста добър. Вече няколко дена след това си го запазвам, което е по-важното.
Нямам никакъв проблем да си изпълнявам всичко от предписаната програма. Лесно и удобно ми е даже. В петък ще си направя оризовия ден за тази седмица. Има нещо, с което още не мога да свикна. Трябва да пия поне два литра гореща вода или чай. Хубаво е, имам чай в програмата, пия го по-топъл, но още... не успявам. Но ще се справя и с това.
Усещам се много уверена. Спокойно ми е и особено леко.
Имам желание да направя още допълнения към програмата. Когато станат факт ще ги оглася и тук :)
Обещах си да не си обещавам неща, които не съм готова да изпълня. Затова нека си стоят в областта на желанията. Докато узрея за тях ;)
Защото всяко обещание за нещо необходимо и пожелано е демотив ако не му е дошло времето. А аз се изморих от демотивиращи обещания и действия.
Вече не искам бързи и големи резултати. Не съм ги и очаквала на съзнателно ниво, но едва ли има някой, който да не си е мислил, че ще е добре по-бързо да се решат проблемите и достигнат целите. Да, ама не става така. По-важно е резултатите да са постоянни и в една посока. Посоката на избраната цел... 
Денят е тук и... време е за действия.
Добро утро!

.

Няма коментари:

Публикуване на коментар