събота, 21 януари 2017 г.

съботни размисли

В събота ми е размишляващо ;)
Връщам се назад до понеделника и си мисля, че добра седмица ми се получи. 

Добрите ми навици се затвърждават. Виброгимнастика и тибетски упражнения са вече ежедневие за мен. Понеделник бе и един изключително успешен чаен ден. Чаят е и един хубав и топъл навик за студените ми дни. Ежедневие, което си го търся заради хубавите усещания, което ми носи.
В понеделник самостоятелна йога практика. Във вторник и сряда сутрешните йога практики със Соня. В четвъртък вечерната двучасова йога практика. Прекрасни и вълшебни усещания!
Времето позволи и няколко дневни и една вечерна, с различна продължителност, разходки. 

Не може да се отрече, че зимата е красив сезон. Във всички случаи е по-добре да се вижда хубавото, вместо да се набляга само на студа и негативните усещания. Да, вярно е - студено е. На моменти неприятно е, но... решения има. 
От утре ще подновя и друг хубав навик. Пчелният прашец е чудесна закуска. Може да се комбинира с пчелен клей, мед. Съвсем подходящо за сезона е. Препоръчва се и кисело мляко, но... аз си го накисвам с водичка ;)
Очертава се и утре приятен ден за разходки по обедно време. Сигурно ще се възползвам :) Така де, слагам си го в плана. 

Изключително съм доволна от себе си. Радвам се на постоянството си. След ден отново е понеделник и за мен пак ще има етикет - чаен ден. Защото ми харесва да правя хубави неща за себе си...

.

Няма коментари:

Публикуване на коментар