вторник, 17 декември 2013 г.

вече е трети ден

Да, вече е трети ден на детокса ми по пълнолуние.
Вторият ден мина повече от успешно ;) С толкова много енергия се намерих привечер, че... като ме хвана една муза из кухнята. И... замириса на Коледа ;) Прииска ми се даже сняг.
Днес вече съм си пресполовила соковете. Свикнах със студеното. Или поне не ми е много неприятно. След малко ще се поразходя.
След снощната муза в кухнята беше бомба паднала. Истина е, че снощи, или по-скоро в много ранни часове, не ми се прибираше нищо. Все пак един след полунощ си е за леглото, не да мия в кухнята. Ама тази сутрин, по-вярно е да се каже - преди обед, енергия и муза пак се събраха, та сега си имам кухня изрядна, че и за обед сготвих. За другите. Ще бъдат изненадани от манджата, ама то и полезности по-често трябва да приемат. /малеее, как го казах.../
Бягам от тук, че искам още много работи да свърша.
Да... страничните ефекти на детокса са това ;)

.

Няма коментари:

Публикуване на коментар