вторник, 22 април 2014 г.

утро

Нощта ми беше малко неспокойна. Събуждах се, но пак заспивах. Мисля, че вълнението от вчерашния ден бе причината.
Особено ми е и днес. Трудно ми е да намеря точни думи, за да опиша настроението си. Някакво е приповдигнато, някакво сериозно, донякъде доволно. А бе... шарено ми е :)
Вчера си имах бърза разходка за час. По сложен терен ;) Имаше изкачване по стъпала, почти равнинен участък и слизане по стъпала. Усещах натоварването, от това имам нужда, а ми беше и приятно.
Днес не знам кога ще е времето ми за ходене. Но пък деня си започнах с двадесет минутно бягане в коридора. Наскоро четох, че е полезно бягането с боси крака. Не знам още за ползите, но пък ми е забавно и леко. Ще опитам по-често да го правя. Мисля си, че лесно ще му намирам време. Днес го направих почти веднага след ставането си. И определено усещам раздвижващия и освежаващ ефект върху тялото ми и... дори ума ми.
Предстои ми да се науча да се храня в определени часове. Надявам се, че няма да ми е проблем. Още повече това не е в противоречие с разбиранията ми и не усещам някакво съпротивление у себе си. Закуската ми беше от овесени ядки и ленено семе. Започва да ми харесва без други добавки. А после и малко /колкото ми е определено/ извара със сол.
Хайде, стига се мотах тук, да действам, че деня напредва.
А на мен ми е... усмихнато ;)

.

Няма коментари:

Публикуване на коментар