петък, 18 април 2014 г.

размисли в дъждовни дни


Дъждовни дните са.
От сто години все се мотивирам и самомотивирам за навици полезни. Донякъде успявам, а после не. Не мисля, че съм най-слабоволевата натура в тоя свят.  Ама май така излиза. То минали години, а проблема си стои. От къде ли го не обикалях и разглеждах. От къде ли го не борих и преборвах. Давам си сметка, че като се вторачвам в него, може би и донякъде си го предизвиквам сама. Но е факт, че има проблем. И още по-сигурен е факта, че до сега не съм постигнала някакъв траен резултат, който да се нарече успех. Е, успехчета си имам, но на фона на същността... по-добре е сега да не ги преувеличавам. Не ги омаловажавам. Това са ми ценни успехчета, които ми показват, че мога и зная, и не трябва да се отказвам от целта си.
Във времето назад няколко пъти съм търсила и помощ. Била съм с убеждението, че това е начина, идеята, човека. Отново опитах самостоятелно да вървя напред. Отново мъничък успех и след това застой. Ей това, ме демотивира ужасно много.
Сега отново съм на... старт. Поредния. И пак вярвам, че е последния, след който вече всичко ще тръгне в правилната посока. Да, няма чудеса и вълшебства. Няма магическа пръчица... И все пак... Имам си надежда все още. И много, много силен мотив.
Преди повече от месец попаднах на един сайт. Впечатлих се. Не от онова бързото и импулсивно впечатляване. Този път усетих голямата роля на разума. Решението ми имаше първоначален етап на обмисляне. След месец дойде време на окончателното ми решение и... аз го взех. Сега имам помощ. Защото осъзнах, че колкото и да знам, колкото и опит да имам, това не ми е достатъчно. Има още какво да уча, а от там следват и още възможности, които мога да изпълня. Сега...
От понеделник съм на старта. Сега си подреждам мислите според новото. Опитвам да планувам промените си и да предвидя възможностите. Едва ли е възможно всичко да преценя от сега, но това не е проблем. Хубавото е, че винаги по всяко време ще имам възможност за въпроси и консултация. Това изобщо не е малко.
От няколко дена съм на тази вълна. Харесва ми да чувствам ентусиазма, който се поражда в мен. И да предвкусвам успеха си ;)
Тази вечер толкова.
Лека нощ! :)

.

Няма коментари:

Публикуване на коментар