понеделник, 11 август 2014 г.

шестнадесет

Седмиците са шестнадесет. От Началото... Наближава време за големия отчет. Другата седмица ще е... Точно четири месеца.
След това продължавам.
Към днешна дата резултатите ми са чудесни. И не преувеличавам ;)
След седмица ще имам нова програма, която ще се базира на последните ми мерки.
Признавам, че с особено любопитство очаквам промените в програмата си. Сигурна съм, че тези промени ще са най-доброто за мен. Предполагам, че едва ли ще са драстични. По-скоро ще има плавен преход... Или пък не... Стига съм гадала. Само след седмица ще го знам :)
Готова съм да следвам новите препоръки. Знам, че мога и следващият период също ще е успешен. Не мисля и не искам да мисля за нищо друго, освен за успеха.
Сега след поредния ден, завършващ с умора, се отправям за среща със Сънчо...
Умората в края на деня е добър признак. Дните ми са такива, че нямам един час бързо ходене, или час колоездене. Но пък другите ми дейности са достатъчно енергопоглъщащи щом има умора в края на деня. Но умората ми не е скапваща. Сутрин се събуждам отново изпълнена с енергия, която е с мен през целия ми ден.
Лека нощ!

.

Няма коментари:

Публикуване на коментар