сряда, 20 август 2014 г.

продължавам

И така... Новият ми хранителен план е факт. Той е съобразен с новите ми мерки и целта, която за сега е същата - редуциране на още килограми. Естествено е, че няма драстични разлики. Има промени в грамажа на храните, в тяхното разпределение. Но като цяло идеята на плана е същата. Не виждам и не очаквам никакви проблеми и в следващите месеци. До постигане на целта. А тя е не само достигане на желани килограми, а и тяхното задържане.
Сега знам, че Мога и ще Успея. Защото вече успях. Просто продължавам...
Сега продължавам напред с по-силна мотивация, защото имам невероятен  ;) успех. Да, този план, съставен само за мен, работи и ще продължи да работи :)
Сега съм уморена. Денят ми беше доста динамичен и определено си заслужавам почивката.
Лека нощ!

.

Няма коментари:

Публикуване на коментар