петък, 8 януари 2016 г.

целите ни и думите

Днес музата ми бе провокирана от Соня с днешната й статия: СИЛАТА НА ДУМИТЕ - ИЛИ ЗАЩО НЕ ОТСЛАБВАМЕ, КОГАТО ТЪРСИМ ОТСЛАБВАНЕ. Много, много ми хареса! Сигурна съм, че точно това е Истината.
Не веднъж съм се убеждавала в Силата на мислите. Не веднъж и съм използвала тази Сила за моите цели. И явно не веднъж съм забравяла за силата на тази Сила... А Соня ми /ни/ напомня...
Ето го омагьосания кръг:
"Търсиш отслабване? Стремиш се към него? Слушаш реклами, говорещи за „отслабване“?
 Ами, да! Волята ти също отслабва. Отслабва, и то много. Не за друго, а защото изпълнява това, което ти търсиш и си възнамерил.
Желанието ти за живот и за действие – и то отслабва."
Необходимо е, дори е задължително, да внимаваме какви са думите, с които обличаме мислите си.
Целите, каквито и да са, в която и област на живота ни да са, се постигат и с труд, освен с намерения. И най-добрите намерения и визуализации да имаме, във всички случаи би трябвало да направим нещо, да положим някакво усилие. Това не значи, че всяко усилие е неприятно и тежко действие. Може да бъде дори забавно, само от нас си зависи.
Наред с всички други действия, които съм предприела, за да постигна своите цели, днес добавям осъзнато и новите си мисли. Те не са нещо, кой знае колко по-различно, но със сигурност ще си имат един по-мотивиран отенък. А това вече ме усмихва...
Сега ми е време за един следобеден чай. И за мислите ми, внимателно избрани и с усмивка придружени...

.

Няма коментари:

Публикуване на коментар