неделя, 24 януари 2016 г.

детокс по пълнолуние

Първото пълнолуние за тази година е тук. Взех решение да не правя тридневен детокс според препоръките на д-р Атанас Михайлов. Решението ми е за един ден, чаен ден.
От началото на месеца се придържам към начин на хранене, който преди време даде резултат, затова реших, че еднодневен детокс ще е по-удачен.
След като започнах деня с дозата магнезиев сулфат ;) сега е време за много чай. Правя си го чаша по чаша, за да си го пия максимално топъл. В този изключително студен ден всяка доза топлина е за предпочитане.
Имаше вариант да направя ден на цитрусови сокове. Всъщност, тази зима почти не съм купувала цитруси. А и от новата година няколко лимона и мандарини ми стоят във фруктиерата. Няма интерес... Все пак сока на един лимон ми дойде добре в по-ранното утро :)
Преди време, много време, такива дни си правех веднъж седмично. Този навик ми беше един от най-хубавите и полезни за мен. Сега си мисля, че е добре да си го върна навика... Нека не се заричам много, ще си покаже. Но определено съм сигурна, че ще ми е по-добре с него. Значи... да действам само ми остава.
Навън се показва слънце, което топли очите. С поредната чаша чай си топля тялото. Обмислям книжка и завивка в леглото ;) Сигурно скоро ще ми се случи.
Сигурна съм, че този детокс ще ми донесе повече ползи, освен обичайните. Вчера изведнъж ме втресе, дали вирус ме намери, но не беше приятно усещането.  Днешният чаен и пречистващ ден ще ме освободи и от това. Вече съм по-добре. А какво ще бъде в края на дена, а и утре сутринта... Знам, ще съм нов човек. И енергия ще си имам за новата седмица. А тя ще бъде с доста работа.
Сега след намеренията, които вече изпълнявам и след другите, в графата - план, денят ми продължава.
В търсене на топлина...

.

Няма коментари:

Публикуване на коментар