неделя, 9 март 2014 г.

в неделя

Неделята е към края си.
През тази седмица взех решение и се чувствам особено спокойна и някак свободна.
Днес, по някакви причини, пропуснах лимона с топлата вода. Но като цяло всичко си ми е наред.  Утре е понеделник и си имам пак лимони.
Уверена се чувствам. Надявам се, че мислите, които ми минават за допълнения, ще се реализират спокойно. Постоянството, което имам за няколко от припознатите ми мои неща, определено ми носи резултати.
Има доста неща, които очакват да си ги позная. Когато съм сигурна, че са истинско мои, само тогава ще намерят място в дните ми.
Сега е време да проявя постоянството си във времето за лягане. Не е трудно, защото вече си имам настройката, навика за това.
Утре е понеделник. Нова седмица - нов късмет.
Вярвам в това. И ще бъде!
Лека нощ!

.

Няма коментари:

Публикуване на коментар