неделя, 15 юни 2014 г.

фитнес по градински

Да... Два дена в градината. Много ми е хубаво. Сега съм уморена, но особено доволство ме изпълва.
Заниманията бяха толкова различни, че сигурно не е останало ни едно мускулче без тренировка ;)
Мислите ми са много положителни и лекия спад от миналия ден  вече са минало. Минало, което ме мотивира и след достатъчно размисли и преглеждания на подходящата литература, доведе до взети решения и планове. Някои от избраните допълнения вече си имат място в ежедневието ми, други до няколко дни ще бъдат въведени и с постоянство, каквото за пръв път откривам в себе си, ще водят до положителните резултати, които заслужавам.
Началото, което поставих преди осем седмици се оказва едно интересно пътешествие, в което се запознавам със себе си. Казах интересно, а то е и вълнуващо...
След малко ще си изпратя седмичния отчет. А после... Времето е мое.
Лека вечер!

.

Няма коментари:

Публикуване на коментар