сряда, 4 юни 2014 г.

за шест седмици

Най сетне да успея да дойда тук.
Всичко е толкова динамично край мен. Като промените в мен ;)
В понеделник сутрин срещата с кантара ме зарадва. Метърът също носи ми усмивки. Сравнявам резултатите със стартовите данни - повече от чудесни. Това са осем килограма по-малко и много сантиметри... Няма как да не се отрази и на това, което виждам в огледалото. А то все повече ми харесва :) Е, не стоя като Нарцис да си се любувам, но все пак си заслужавам поощрителни думи.
Анализът на изминалите ми седмични отчети сочи, че плана е спазван стриктно, почти без изключения. Едно прегрешение от шепа черници и две-три по-късни вечери. За шест седмици смятам, че е повече от добре. Това, разбира се, не е повод да охлабвам дисциплината си.
Написах дисциплина и не знам защо се появи асоциация за нещо не толкова добро. В дисциплината няма нищо лошо. Това е по-скоро самодисциплина, която осъзната и мотивирана върши хубави неща. И още по-хубави ще постигне ;) Започва все повече да ми харесва подредеността ми по отношение на храненето.
Мисля, че за първи път имам такава увереност не само за следването на плана, а и изобщо в дните си. Мотивацията и мислите ми са максимално позитивни от Началото

.

Няма коментари:

Публикуване на коментар