понеделник, 16 юни 2014 г.

след осем седмици

Добро утро!
Признавам, че чаках с нетърпение да видя хубави резултати този понеделник и те са точно такива - много хубави.
Дааа... за две седмици - минус осем килограма, а за осем  - минус десет...
Но по-важното е, че разбрах, че мога да бъда стриктна, че щом целта ми е ясна, нищо не може да ме отклони от пътя към нея.
По-важното е, че си създадох някакъв ритъм, режим, начин на организация, за да си изпълнявам плана.
А най-важното, може би е, че се чувствам все по- "себе си". Чувствам се в хармония, чувствам, че аз съм хармонията...
Радвам се, че енергия изпълва дните ми, а през нощта не се мотая като сомнамбул, и сънят ми в повечето нощи е напълно релаксиращ и водещ до следващото усмихнато утро.
През тази седмица съм решила да използвам по-пълноценно и кростренажора, приятелчето дето от известно време си стои самотно на терасата. В ден като днешния, намръщен и посивял от облаци, от които едва не е капнало е наистина подходящо за срещата ни.
До миналата седмица виброгимнастиката правех по един - два пъти на ден, но започнах да я правя по четири - пет. Това се налага, заради вените на десния крак, които нямат здравия вид, който са имали, и който предпочитам да имат. Определено има резултат, но за сега е твърде малък, затова ще проявя постоянство и в това. Започнах да комбинирам тази гимнастика със спиртен извлек от конски кестен, който си бях правила. Сигурна съм, че ще успея при решението на този неочакван /за мен/ проблем, защото имам много познати с много сериозни проблеми в това отношение. Първо - защото проблемът е едва загатнат и второ - защото знам, че мога да бъда постоянна. Доказах си го.
Тибетските упражнения са на път отново да са с постоянно присъствие в дните ми.
Много, много ми харесва да си имам движението в деня. Хранителният ми план, обаче е съобразен с по-малка, но постоянна физическа активност. Това означава, че мога да избера или разходка на бърз ход, или разходката с велосипед, или половин час с кростренажора. Тибетските упражнения и още няколко упражнения, които си подбрах ще са част от всеки мой ден. Подборът си направих с оглед да се преодолеят по-лесно някои обичайни явления при загубата на тегло.
Стига толкова за добро утро ;)
Хубав ден с много енергия, въпреки посивялото утро!

.

Няма коментари:

Публикуване на коментар