вторник, 15 юли 2014 г.

отчетът

Отчетът... Идеален!
Усещането - супер!
Да, изминаха точно дванадесет седмици, откакто спазвам стриктно хранителния план, изготвен специално за мен. Седмици, в които мисленето и усещането ми за храната, за движението, за тялото ми се променят. Промяната е осезаема и все по-често осъзната. В началото просто се радвах на положителните резултати, а сега тази радост е с нюанс на осъзнатост, на разумна оценка. Емоции и разум в мен вече са в баланс. И това ми харесва.
Балансът на всички нива е по-често в мен. Дали ми се струва или наистина е и по-често предизвикан от мислите ми... Всъщност, това е без особено значение, по-важното е, че е факт в дните ми.
Думите за дванадесетте седмици са: лекота, усмивки, ред, постоянство, движение, осъзнаване, самочувствие, увереност...
По-леко ми е с цели 13,5 кг. - тринадесет килограма и половина! Талия и ханш - минус 11 см!
Да, не съм само килограми и сантиметри. Повече съм. Но сега това повече е повече...
Ако започна да го описвам, ще задълбая в една тема... не е за сега.
Така се чувствам...
И е хубаво!

.

Няма коментари:

Публикуване на коментар