събота, 12 юли 2014 г.

лятно

Лято е, спор няма. И режима ми е летен. Но това не означава, че безотговорност и мързел ме обземат. Напротив, напротив...
От няколко дни терена ми за йога на открито е използван най-пълноценно. Написах открито - вярно е и не съвсем. Мястото е много специално. Голяма, голяма тераса под покрива. Със зелена гледка от високо, селска тишина и мирис на свежо лято...
И така... Там, на терасата, тибетските упражнения са най-перфектния начин за посрещане на изгрева ;) После из градината, из къщата - цял ден съм в движение. За релакс пак на терасата излизам и малкото ми опит с йога е чудесния вариант за разпускане. Чистия въздух, спокойните ми мисли и невероятното ми усещане за лекота довеждат до извор на неподозирана енергия в мен. А това ми харесва... толкова много ми харесва...
Преди седмица си накупих разни потници от лидъл /щото не мисля да ги нося дълго ;)/ само в размер L !!!!! /след всичките Х дето се намираха  неизброими по размерите на дрехите ми/
Освен това едните потници бяха с тънка, ама толкова тънка презрамка, каквато съм си мислела, че е подходяща само за дъщерите ми... и... стоят ми чудесно! ...хахах, като минавам покрай огледалото все се оглеждам и се усмихвам... не мога да си се нарадвам :)
Еее, добре съм си. Другите и не подозират за тази моя суета. Те виждат само неизчерпаемата ми енергия.
Важното е, че се чувствам прекрасно в новото си тяло. Ами... ново си е. Вчера правих сметка от кога не съм била такава. Било е толкова... толкова отдавна. И СЕГА Е! И по-добре ще бъде. Съвсем, съвсем скоро ще Е!
Хайде, че денят ме чака за още дела.  Какво като почивен е наречен.
Денят е за успех...

.

Няма коментари:

Публикуване на коментар