четвъртък, 17 юли 2014 г.

да се похваля

Улисана в движения и други занимания вчера не успях да се похваля ;)
Но днес, макар и в късен час, съм тук и бързам аз да пиша.
Във вчерашния ден реших, че време е дошло да хвърля панталона си широк. Стига вече носила съм аз чувал. Искам  нещо дето ми е по-по мярка. Не мога и не искам да изкарам лятото така. Затова вече имам нов панталон. Най-важното е, че е с цели ДВА номера по-малък!
Но това не е всичко. Продължавам си по плана до следващия панталон :)  На есен ще ми трябва друг ;)
А сега по-сериозно. Наистина се чувствам прекрасно. Леко ми е, леко ми е, леко ми е. И ми е много лесно. Чудя си се... защо до сега не съм успявала. Е, няма да го мисля сега. По-важното е, че СЕГА промяната се случва.
Терасата на тавана е едно от най-хубавите места за сутрешно изпълнение на тибетските упражнения. А зелената трева е мястото  ми за релакс. Но по-добре е на шарена сянка и в никакъв случай по обедно време. За обедното време си има други места. Макар с тази енергия, дето сякаш в мен извира, изобщо нямам нужда от обедни почивки.
Дааа... енергията... и лекотата... и вдъхновението...
Едно прекрасно лято...
Лека нощ!

.

Няма коментари:

Публикуване на коментар