вторник, 29 юли 2014 г.

за четиринадесет седмици

Четиринадесет седмици, в които промяната за мен се случва.
В сухи цифри това означава 15.3 килограма по-малко. :)
Чувствам се страхотно! Леко ми е, лесно ми е. Енергично ми е, вдъхновено ми е.
Със сигурност научих още много на теория. Приложих много на практика. Осъзнах доста факти. Опознах и себе си. И още ще се опознавам. Мога да възпитавам ума си. Дори по-успешно, отколкото съм си представяла. Мога да слушам тялото си. Отново по-успешно, отколкото съм предполагала, че е възможно. Мога да вземам решения и мога да ги отстоявам. Научих се да казвам "Не!".
Знам, че продължавам по този път, който си избрах. Пътят, по който имам професионална подкрепа. Подкрепа и съвети, без които сама не бих се справила. Защото едно е на теория да знаеш много, съвсем друго е да съумееш да го приложиш на практика. Но и съветите без моето желание и готовност също не би се получило.
С по-малко думи: сега е дошъл моментът за моята промяна. И аз съм Тук и Сега. И Промяната се случва с мен, в мен, за мен...
Вече започна петнадесетата седмица... Нямам срок. Имам търпение и увереност.
А сега имам нужда и от Сънчо след един доста динамичен ден във физическо отношение.
Лека нощ!

.

Няма коментари:

Публикуване на коментар