понеделник, 7 юли 2014 г.

за постоянството

За постоянството и увереността си мисля.
Увереност, че зная необходимото ми и постоянството да следвам целта си начертана.
Това се отнася за всички цели, които си поставяме в дните си.
Ето, тия дни си мисля за една цел, която се появи неотдавна. Проблемът, може да се каже, в зародиш беше. Забелязах не съвсем нормални вени на единия си крак. Тогава знанията си събрах. Всичко дето съм го чела по един или друг повод, без да се е отнасяло за мен. Целта лесно се постави - да се вземат мерки за забелязаното, преди да се превърне в проблем. Веднага започнах  виброгимнастиката, която има изключително благоприятно действие върху венозния застой. 
Мина малко време докато взема решение с какво да си мажа краката. Знам, че  мехлемът от невен е незаменим помощник в това начинание. Но той е подходящ за нощна употреба. Не ми се искаше да пропускам деня. Затова си намерих мехлем с конски кестен, който също има чудесно действие при подобни проблеми.
До тук добре, но ми се струва, че има още начини за въздействие. Не искам да приемам лекарства, в каквато и да е форма, но една билкова комбинация е добра идея. Когато и тя влиза в действие се сещам, че има още едно растение, за което се твърдят добри резултати. Поръчах си настойка от хамамелис. Вече няколко дни и тя е в арсенала от помощни средства.
И така... изпълнявам си всичко с убедеността, че знам и мога.
Знам, че тези неща, които прилагам, не решават проблема за ден или два, дори не и за седмица. Затова съм се подготвила с търпение и постоянство. Но не мога да не се радвам, че един поглед към десния ми крак показва първите резултати от моите действия.
И нека спомена, че всичките си знания по темата споделих с личния си лекар и получих неговото одобрение. А това ми носи увереност, че избраният път към тази цел е правилен.
Сега пак виждам, че закъснявам за срещата със Сънчо... Затова...
Лека нощ!

.

Няма коментари:

Публикуване на коментар