понеделник, 28 юли 2014 г.

вечерни мисли

Четиринадесет седмици от Началото.
По някакви причини мерките ще бъдат утре сутринта.
Не знам какви ще бъдат, но усещанията ми са за успех.
Така свикнах с хранителния си план, че понякога си мисля, че искам да продължава в подобен вид и в следващия период, когато целта ще е да бъде задържано постигнатото. Може би следващия период би трябвало да бъде начина ми на хранене занапред. Един начин на хранене, който ще ми носи много енергия.
Изненадващо за мен беше, че още първите дни започнах да усещам истинския вкус на храната. Изненадата не бе от факта на усещане, а от бързината на поява на тези усещания. В момента храната ми е с минимална кулинарна обработка. Въпреки, че имам възможност да добавям всякакви подправки, предпочитам добавките да са минимум, за да усещам истински вкус. Голяма изненада за мен бяха елдата и просото. Току-що сварената елда, докато е още топла, има страхотен вкус. Няма нужда от никакви добавки. Когато е студена има нужда само от малко сол. Просото винаги си има нужда от сол, но без да се прекалява. То е еднакво вкусно и топло и студено.
В първите дни, не повече от две седмици, се усещах как се опитвам да правя храната ми да прилича на това, което е било. Вече не се опитвам. Затова съм възнаградена с усещането на нови вкусове. А това е много вълнуващо.
Сега е време да се разделя с днешния ден.
Утрото ще покаже резултатите...
Но каквито и да са /това не е съмнение в тяхната положителност :)/ аз нямам никакво съмнение, че това е моя път. Пътят ми към здраве!
Лека нощ!

.

Няма коментари:

Публикуване на коментар