вторник, 2 септември 2014 г.

септември започна

Да, септември е тук...
Колко бързо минава времето?!... Време... какво да го правиш :)
По-важното за мен е, че с времето се виждат и усещат по-ясно промените в мен. А аз си продължавам с изпълнението на плана. Мерки ще има на осми, така че тогава ще отчитам междинни резултати. Нямам съмнения в каква посока ще са. Те ще дойдат като потвърждение за правилния път.
Времето позволява и утвърждаване на добри навици. Въпреки очакванията ми за някои конкретни навици, които да утвърдя през летните месеци, тяхното усвояване предстои. Все още не мога да кажа, че съм постигнала редовност на физическите ми занимания. Определено в дните ми има много движение, но то сякаш е доста разхвърляно като идея и изпълнение. Сигурно е от естеството на месеците - летни, предполагащи повече разнообразие и особена вятърничавост.
До сега беше лесно с летния гардероб. Някоя тениска или блуза, на която й прилича да е по-широка. Панталонът и дънките, които се наложи да си купя наскоро, решаваха проблема с дрехите ми.  На последните ще разчитам и за следващите два месеца, но за друго не мога. В последното ми сако има място за двама...
Затова... вчера се погрижих за есенните дни, които обещават съвсем скоро да се захладят. Излизайки от магазина си пожелах по-топла есен, за да мога да си изкарам до декември с новата придобивка. А тя е в несънувания, до преди половин година, размер - петдесет.
Вчерашният ден ми донесе доста положителни емоции. Срещнах хора, които не са ме виждали около два месеца и бяха /буквално/ изумени от вида ми. Какво пък? Признавам си, че ми хареса ;) По този начин мотивацията ми да продължавам се увеличи. Тя и без това си ми е предостатъчна, но пък никога не е излишно и още.
Няма по-силен мотив от усещането за лекота и енергия. А, и се наспивам по-бързо :) :) :)
Добро утро!

.

Няма коментари:

Публикуване на коментар