сряда, 13 май 2015 г.

усмихвам се

Правя йога... и се усмихвам :) :) :)
Разбира се, че ще се усмихвам... :) :) :)
Месец май е с йога на щастието
Както споменах този месец имам срещи със Соня два пъти седмично. Много е интересно. Първата среща е във вторник с едночасова интензивна йога, а втората в сряда с двучасова йога практика. Първите вечери ми се получава много дълбок релакс и усещания предимно на физическо ниво. Втората вечер е вълшебна. Почти цялата практика преминава под друг знаменател. Аз правя йога но усещанията са толкова дълбоки и... отнесени... Като сън, но не съвсем. Има едно понятие - алфа ниво... това ще да е :) Вълшебно е...
Снимката на зимзелена е в синьо и зелено. Визуализацията ми по време на йога - нидра беше също в синьо и зелено. Знам, че не е случайно. Сега знам и защо са тези цветове. Осъзнах го и се почувствах особено.. и хубаво.
Още малко за случайностите ;)
От няколко дена си мислех какво да направя, как да се мотивирам, за да съм по-редовна в самостоятелните ми йога опити. Признавам, че исках, но не ми се получаваше това, което искам. Все бях с усещането, че не правя както трябва нещата.... И ето, че днес... Това е!
Вече няма да си търся оправдания. Не ми трябват :) Соня е направила чудесна видео - йога практика.
Сега, целта ми е поне два или три дни от седмицата да използвам клипа за домашните ми практика, а вторник и сряда са дните за вълшебства с практиките по скайп.
Тази вечер след йога практиката, съм и релаксирана, но и с особена енергия. Чувствам се... чувствам се добра :) Правят ми се хубави неща. Усмихвам се. Споделя ми се хубавото... Споделям си го :)
И ми е време... за Сънчо...
Лека нощ!

.

Няма коментари:

Публикуване на коментар