понеделник, 30 юни 2014 г.

десет седмици

"Прекрасна и устойчива тенденция!" - думите на диетолога ми след седмичния ми отчет...
Това е...
И наистина се чувствам прекрасно!
Сутрешната едночасова разходка ми даде много енергия за целия ми ден.
А отчета на метъра и кантара е малко скромен в сравнение с предишните двуседмични периоди. Но наистина е по-важна тенденцията. Още повече, че не веднъж и на едно място съм чела, че е нормално. Освен това съм попадала на информация, че е нормално и здравословно, и даже препоръчително, да се свалят около 5% от теглото за един месец. Вчера си поиграх и си посмятах малко. Съвсем в норма съм си ;) Какво повече да искам.
И наистина е най-важното усещането. А то е толкова прекрасно - леко, свободно, на моменти еуфорично...
А бе, хубаво ми е :) :) :)
Днес си купих летни дънки. Облякох си блуза от миналото лято - широка... Ами... не, няма... Няма да си нося широките блузи, с които криех това или онова. Решено... ;)
То е ясно, че с тази енергия дето я имам пак няма да си легна преди 23 часа. Да посвърша още нещо из къщи и тогава ще отивам на среща със Сънчо.
Лека вечер!

.

Няма коментари:

Публикуване на коментар