четвъртък, 5 август 2010 г.

мързеливо

Тия дни ми е мързеливо. Не се хваля, за срам си е цялата работа. Имам си оправдание - разните му месечни цикли, ПМС-та и тем подобни... добре е като си имам оправдание.
Но какво ли ме "топли" това, като си имам цел? А целта ми е сериозна. Значи от утре - никакъв мързел. Ама, никакъв!
Знаех си, че август ще искам да мине бързо. Причини много, но една е...
Но така или иначе, август си е цял месец. И не бива да го губя в пътя си към целта, която искам да стигна.
Сега имам нужда от самомотивация... правя си я. :)
Утрото е по-мъдро от вечерта - казали са го умни хора преди мен. А пък аз ще добавя - и не толкова мързеливо. Всъщност май е по-добре да кажа - изпълнено с енергия, ентусиазъм, сила, воля... всички позитивни неща, които ми трябват...
Хайде, денят ще е ден с действия. И дано не си правя сметките без кръчмаря, като снощи... че снощните сметки нещо днес се развалиха...
До утре! То малко остана...
.

Няма коментари:

Публикуване на коментар