събота, 14 юли 2012 г.

обичам ума си


Моят ум ми помага да осъзная красивото Чудо, което представлява тялото ми. Радвам се, че живея. Чрез ума си утвърждавам, че имам силата да се излекувам. Той избира мислите, които създават моето бъдеще миг след миг. Силата ми идва от това, че използвам ума си. Избирам мисли, влияещи добре на самочувствието ми. Тези мисли оформят моите преживявания утре, през следващата седмица и следващата година. Всичко в живота ми –всяко преживяване, всяка връзка – е отражение на моите умствени нагласи. Ще кажа: „Вън!” на всяка отрицателна мисъл, която ми дойде на ум. Никой човек и предмет, никое място няма власт над мен, защото аз съм единственият, който мисли с моя ум. Аз създавам собствената си действителност и всичко, което я населява.
Аз обичам и ценя своя прекрасен ум!

Луиз Хей

Няма коментари:

Публикуване на коментар