петък, 27 юли 2012 г.

обичам ръцете си


Аз съм под закрилата на моето висше Аз и на любящите ме близки. Приветствам с радост живота. Имам великата способност да прегръщам житейския опит във всичките му форми. Моята способност да се наслаждавам на живота е огромна. Избирам мислите, които ми помагат да приемам лесно промените и да се движа във всяко направление. Аз съм силна, работоспособна и възприемчива по всяко време.
Разтварям широко ръце и си казвам: „Аз съм отворена и възприемчива. Аз съм прекрасна. Заслужавам и приемам всичко добро”. Ръцете ми са мощни инструменти за лечение. Ако някъде по тялото ми се появи болка, първото, което правя е да сложа ръка на това място, за да му стане по-добре. Позволявам си да дам сама енергия. Отварям сърцето си така, че да мога да получавам любовта, идваща в тялото ми. То знае точно какво да прави с тази лечебна енергия и как да я използва. Виждам се като цялостна и изцелена. Ръцете ми са изпълнени със сила.
Обичам и ценя своите прекрасни ръце!
Луиз Хей

Няма коментари:

Публикуване на коментар