вторник, 25 декември 2012 г.

Коледа е

Коледа е.
Показах си и си доказах, че може след празник да ми е леко и танцуващо ;)
Така е, като не си легна до 22 часа идва време за танци. За последните десетина дни ми се случва за втори път, а вече получих коментар и оценка. Разбира се, не бяха насочени към мен ;) -"не се притеснявай, тя, мама по това време или спи или полудява..."  ;) :) :)
Така де, тя лудостта на всеки е различна, а моята е... танцуваща ;)
Какво по-хубаво от това. Докато другите полегнали и мързелуващи след вечерята, аз се пораздвижих, па макар и само между масата и миялната. И после спах добре. Със сънища красиви, а не кошмари...
Тук няма да засипвам с манджи, но не мога да се въздържа да не спомена елдата. Информация вече има много в нета за качествата й. Една много полезна, лека, засищаща и бързо приготвяща се храна.
Кучешките студове се разминаха... за сега. Дори обещават пролет... А аз си обещавам движение въпреки празничните маси и демонстрация на овладян хранителен апетит.
Обещах си и други неща преди празниците и ще отчета успеха им следпразнично, в Новата година.
До тогава...
Весели празници!
Щастлива Коледа!

.

2 коментара: