понеделник, 6 януари 2014 г.

новата седмица

Новата седмица започнах по план.
По график всичко си правя. Започнах деня с всички препоръки на д-р Михайлов, които ми даде преди три месеца.
До тук съм изпила точно литър и половина с чай. Много е лесно. Докато сутрин проглеждам, в каната слагам литър и половина вода и докато си приготвя чашите за чай, тя е вече завряла. Първо си заливам една лъжичка сминдух с половин чаша вода. Добре де, обичам сминдух, но в тия количества си мисля как по-бързо да го преглътна :) Успявам, а сетне продължавам с другите чаши.
По това време си слагам и двата грама витамин С на прах в чаша вода. Докато пия от топлите чайчета, витамина се разтваря и... си го изпивам.
От вечерта съм си приготвила пчелен прашец, но на него му идва ред малко по-късно. Предпочитам първо повечко течности да изпия, а после да започвам с храните, пък било и пчелен прашец. Всъщност, пчелния прашец си е доста концентрирана храна и много засищаща.
Същинската закуска беше след 11:00. Мисля, че мога да мина и без нея, ама слушам доктора и си забърквам овесени ядки с пшеничени трици и ленено семе. И лъжичка мед, вместо стафиди.
Вчера и днес си забърках литър вода с Шуслерови соли. Вече ги започнах, а до вечерта ще си ги изпия.
Днес оставих движението си за по-късно. Нещо не ми се започва. Някаква неоправдана умора ми се намесва в дневните желания. Ама ще я разкарам, защото ми не трябва. Ще я потърпя още мъъъничко и... ставам :)
Хайде... да изляза и да посвърша някоя работа, но ще си взема шишенце с вода...

.

Няма коментари:

Публикуване на коментар