вторник, 4 декември 2012 г.

разни мисли след главоболието

В сезона на хризантемите и... вирусите...
Вируси, настинки, ангини, хреми... все красоти подобни, които и не искам да споменавам.
Имат си една причина - начин на живот.
Начин на живот - това е храната, движението, мислите. Това е всичко, което правим и не правим за здравето си.
Тия дни, след срещата с пореден гаден вирус, си давам сметка колко важна е профилактиката. Изобщо не помагат приказки - мен не ме лови, защото зная всичко /е, почти/. Пропуск малък и дни загубени в некомфорт и болки. Главоболието е нетърпимо. Но поне документ си имам, че ми няма нищо в главата ;)
А днес решението твърде лесно се оказа. Не е хапче... като дявол от тамян - и аз тъй бягам от хапчета химични. Днешното решение за следващия път не ще важи. Тогава пак опити ще има. Но ще намеря своя арсенал от природни средства.
Всъщност, арсенала от знания, и даже опит, имам и сега. Проблем ми е, че с болката забравям сякаш всичко. Но с опити... ще успея и на себе си да помагам по-добре.
Имам нужда да се позамисля пак - кое и как да бъде, за да не губя дни. Защото от загуба на дни или даже часове - най-боли...
Да, сега за сън е време...

.

Няма коментари:

Публикуване на коментар