неделя, 5 август 2012 г.

обичам своите бели дробове


Имам право на място в пространството. Имам правото да съществувам. Аз приемам и давам живот, напълно свободно и по най-съвършения начин. Възприемам света около мен, без да се страхувам, защото няма от какво. Доверявам се на Силата, която преизобилно ми осигурява въздуха, поеман чрез дишането. Разполагам с достатъчно, за да остана на тази земя толкова време, колкото избирам да живея. Има достатъчно живот и храна, за да остана тук, докато ми се иска. Сега избирам мислите, създаващи сигурност за мен.
Аз вдишвам любов и съм в потока на живота. Дишането ме прави смела. Изправя гръбнака, отваря гръдния ми кош. Дава простор на сърцето ми да се разшири. Като дишам осъзнато, отхвърлям бариерите и започвам да се отварям нагоре. Имам право да дишам, защото съществувам. Имам право на обич, защото ме има на света. Това е всичко, което ми е нужно да знам. Аз съм достойна за собствената си любов.
Аз обичам и ценя своите прекрасни бели дробове!
Луиз Хей

Няма коментари:

Публикуване на коментар