неделя, 27 януари 2013 г.

третият ден

Третият ден си отива. Успешен!
Отчетът е - успешен трети ден на детокса по пълнолуние!
От трите дена, този ми е най-добрия. И аз съм по-добра ;)
И енергията ми беше на ниво. Дори не го очаквах. Е, не съм извършвала подвизи, но пък две разходки за един ден... повече от добре си е. Сутринта, по възхладничко време, разходката ме освежи и изпрати в немилост сутрешното ми замайване и опит за главоболие.
Следобедната ми разходка бе неочаквана и непредвидена. Тъкмо си предвидих следобедна дрямка и приятелка ме покани на разходка по алеята. Не се изпуска такова нещо. И ето, над два часа разходка преди мръкване. Като казвам разходки, не е някакво си влачене и мотане, а си е направо по-бързичък  ход.
Такаааа.... като гледам часовника, скоро си е време за Сънчо.
Утре ще трябва да се захранвам. Не се притеснявам. Всичко съм си планирала.
Ще започна с ябълка утрото. Към десет ще си хапна 2-3 лъжици овесени ядки. За обед ще си приготвя едни изкусителни картофки с розмарин. Дааа... планирано е. Лесно е. Вече е изпитано ;)
Сега изпълнена с доволство от успешните ми дни се усмихвам и... абе, добра съм си ;) ;) ;)
Лека нощ...

.

Няма коментари:

Публикуване на коментар