понеделник, 25 февруари 2013 г.

решение и музика



Днес ми беше третия детоксов ден. Цитрусови сокове и топъл чай. Чувствам се добре. Може би има в мен някаква умора в повече. Възможно е да е и от времето - все облачно и мрачно.
Би трябвало утре да е денят ми за захранване. Привечер взех решение да продължа и утре със соковете. Набавих си необходимите плодове. Сигурна съм, че още един ден ще ми се отрази добре. Дори и на психиката.
Не усещам никакъв физически дискомфорт. Никакви мисли за храна не ме преследват. Върша си домакинските задължения без проблем. Включително и готвенето на всичко.
Върша си и професионалните задължения. Дори с някаква по-голяма концентрация. Вчера дори завърших нещо, което ми беше неприятно и все го отлагах.
И още нещо забелязах. Много често ми се доспива в следобедно време. Но ето вчера и днес не съм си помисляла за такова нещо. Вярно, че вчера полежах... беше ми студено и уморено. Но днес не съм и полягала. Снощи, довършвайки отлаганата работа, се поовъртях и малко позакъснях с лягането. Но тази сутрин се събудих без аларма още в шест часа. Станах преди седем и... до сега. Мислех по-рано да си лягам тази вечер, за да си изпълнявам добрите навици, но се заслушах и... дори забравяш, че ти се спи ;)
Е, време е...
Лека нощ! :)

.

Няма коментари:

Публикуване на коментар