вторник, 19 ноември 2013 г.

настроения



Едни такива отчетно - намерийни настроения са ме обзели на ранина :)
Захранването бе успешно на около 90%. Не пих достатъчно течности и порциите ми бяха малко по-големи от желаното. Това последното, защото си мисля, че можеха и по-малки да са. Но пък след три дена на сокове ми се сториха безкрайно вкусни и ориза със зеленчуци и картофките с розмарин.
След минали детокси включвах още първия ден сурова салата, най-вече от зеле и добавки. Този път съзнателно не включих сурови зеленчуци, с изключение на една червена чушка с картофите за вечеря. Но пък си хапвах плодове. Сутринта имах ягоди, привечер круша. След ден - два ще си правя изводи дали е по-добре без зелето. За днес мисля, че няма причина да го отбягвам и съм си замислила една зелева салата с моркови, цвекло и разни зелении. Сезон му е :)
И други мисли ме... преследват. Вече стига съм се офлянквала и е време да се... поразмърдам. Снощи... не се смейте... слушах си любима музика, динамична и увличаща. Е, добре де... станах и си потанцувах :):):) Много ми хареса. Нищо, че беше почти среднощ :). А около девет часа така ми се приспа, ама музиката... вълшебства прави ;)  А те пък ми харесват. Че даже и поработих. Но то е друга тема. Не е добре, че с лягането пак го окъснях, ама.. заслужаваше си емоцията ;)
Дали и сутрешно ще ми повлияе по същия начин? Няма как да разбера ако... не опитам :)
Ами да опитам...
Добро утро!
Денят е за усмивки, музика и... танци ;)

.

Няма коментари:

Публикуване на коментар