събота, 15 март 2014 г.

втори ден

Вторият ден на детокса по пълнолуние е към края си.
Успешен е. Разбира се, че и съмнения няма за това.
Днес бях разпределила соковете съвсем точно, но не предвидих нещо. Нетипично е за зимните ми детокси.
Градински фитнес за няколко часа... Чудно време и настроение...
В резултат в късния следобед уж полегнах за малко, а то... не е за казване ;) - почти три часа. Как да съм в график с пиенето? Е, вече наваксвам, но няма да бързам да лягам. Пък и имам малко работа, не е лошо да си посвърша нещо от нея.
Един успешен за мен ден е към края си. Малко уморен ден, но... не е от значение. Утре ме чака още един успешен ден. Няма да има като днешните занимания, но пък друго съм му намислила. Ама това за утре ;)
Лека нощ!

.

Няма коментари:

Публикуване на коментар