понеделник, 17 март 2014 г.

отчетът

И така... вчера беше третия ден на детокса, но не сколасах да намина тук и да се отчета ;) Толкова много работи свърших, толкова много енергия имах...
Днес е денят за захранване. До тук всичко е по всички правила.
Чувствам се много леко и свежо. Може би деловата част от деня приключи. Сега съм си намислила да откривам сезона на велосипедите. Чакам си компанията. Докато чакам свърших малко домакински задачи. Те никога не свършват, но все пак е необходимост.
Като цяло този детокс беше натоварен с нещо негативно. Не мога да опиша, а дори и да го определя. Мисля, че се дължеше на времето, по-скоро вятъра. Тия пролетни ветрове ми влияят много лошо. Сигурна съм, че с помощта на детокса и движението по-лесно се понасят.
Така или иначе, този детокс си беше успешен. Започнах го с по-малко килограми отколкото предишния. Завършвам го с още по-малко... Сега остава да ги задържа, а дори и да ги намаля още.
Усещането ми за студ беше определено по-малко. Почти съм сигурна, че вероятната причина се дължи на виброгимнастиката, която правя вече редовно. Ще продължавам да я правя, защото виждам ефекта й и върху един проблем  /все още не е проблем, но на там отива, ако не взема мерки/, който все още е в начално развитие. Сигурна съм, че ще бъде спрян процеса преди да е станало проблем.
За сега това е...
Отивам на алеята с велосипеда...

.

Няма коментари:

Публикуване на коментар