понеделник, 5 май 2014 г.

първи отчет

Изминаха точно четиринадесет дни от новото ми начало. Време е за метър и кантар.
И видяното ме зарадва. Много. Метърът показва с по два-три сантиметра по-малко. А кантарът с  четири единици е слязъл надолу. Е, как да не си ги обичам тия мерителни уреди ;)
Доволна съм, защото нищо от по-скорошните опити не ми е донесло такива резултати. Това са резултати, които постигнах, може би, по най-осъзнатия начин.
Това е една крачка от пътя ми. Всеки две седмици ще са белязани от утро на мерки и теглилки. И така за четири месеца напред, а може би и шест... Месеци, в които ще имам консултации и подкрепа от знаещ и можещ човек.
Със сигурност крачките ми към целта няма да бъдат приключени след тези месеци. Защото здраве не се гради за няколко месеца и после пак през просото. Здравето е безкраен път. И аз съм готова отдавна да вървя и вървя по него.
А навън вали... И на мен ми се спи...
До после...

.

Няма коментари:

Публикуване на коментар