вторник, 27 май 2014 г.

закуска и не само

Вече трети ден закусвам с ягоди :)
Обичам плодове...
Това е закуската ми - ягоди, извара, орехи. Засищаща всичките ми сетива. Какво повече може да искам? И не искам :)
Започна шестата седмица от Началото, което вече дава резултати. Не съм напълно наясно с всички препоръки и предписания, но това не означава, че разумът и интуицията ми не ги приемат. Напротив, всичко, което имам като план е напълно приемливо за мен. Някои неща ги разбирам в движение, но пък кой е казал, че знам всичко. Винаги има какво още да се научи. Така и аз сега уча.
Все повече ми харесва това пътешествие. Един път, по който вървейки опознавам и себе си.
Придържам се максимално към плана и към препоръките. Мисля, всъщност, сигурна съм, че така ще постигна резултат, който искам и вече мога да кажа, че всичко правя съвсем осъзнато и ако се появи някое слабо гласче " ама защо не само веднъж... само една хапка..." то бива заглушавано от "АЗ ИЗБРАХ ДА ПРАВЯ НЕЩО ХУБАВО ЗА СЕБЕ СИ И НЯМА ДА ПРАВЯ ИЗКЛЮЧЕНИЯ, ЗАЩОТО ЗНАМ, ЧЕ МОГА /ДОКАЗАХ СИ/ И БЕЗ ТЯХ!"  :) Защото аз наистина го мисля и така го усещам. Напоследък дори не се появява гласчето ;)  Сигурно защото си знае вече, че е безсмислено и няма да има успех с мен :) :) :)
Хубаво е чувството за увереност. Сега съм в период, в който осъзнавам пълно това усещане. Харесва ми да съм уверена...
Затова с усмивка и увереност започвам деня си. Ден, който ще е прекрасен. Защото го заслужавам. И мога да го оценя, независимо от всичко, което ще се случва със или без моето желание.
Хубав ден!

.

Няма коментари:

Публикуване на коментар