четвъртък, 1 януари 2015 г.

нова година

Ето, че първия ден на годината се изтърколи. Доволна съм.
Докато традиционната новогодишна питка втасваше, омесена от щерката, си имах много приятни занимания. Одеялата на земята, а върху тях аз и син, и щерка ;) Съвсем си беше време за малко йога, за подобаващо изпращане на старата година. Сигурна съм, че това занимание допринесе за последващите ми действия. Бях много спокойна, хапнах си леко, дори неприлично леко за новогодишна трапеза ;) Вече за четвърти път посрещам нова година с вегетарианско меню. Този път си имах печени корени на фурна. Е, вярно, че си позволих и малко дребни сладки, но не го броя за голям грях.
Новата година си започнах с чаша вода и лимон. Обяд ми бяха два портокала и кофичка кисело мляко. Още една кофичка за късна следобедна закуска и десетина мандаринки след това. Чувствам се леко и лека. Идеален разтоварващ ден...
Днес движението ми е малко. Нещо ми е... Та освен домакински задачи не мога да се похваля с друго.  А двата часа шофиране, от които единия по ледено огледало, ми донесоха такава умора и главоболие...  Сега си лягам и ще се събудя за втория ден на годината още по-нов човек ;)
Лека нощ!
Честита Нова година! :)

.

Няма коментари:

Публикуване на коментар