сряда, 31 декември 2014 г.

нещо ново

Нямам търпение да се изфукам. С нещо ново ще стартирам Новата година.
Соня има нов проект: Практическа йога за всеки ден. Сигурна съм, че ще е чудесно. Затова й писах ;) И вече знам какво ще правя  вечерта на всяка сряда.
Сега са едни дълги, дълги празнични дни. Да кажа, че съм доволна от активността си - ще излъжа. Може би му и поотпуснах малко края с храните, но съм доволна, че е малко. Освен това навика за сутрешна напитка с лимон си го спазвам и в тези празнични сутрини. И много ми е добре ;)
Миналия ден си мислех и си говорихме в къщи, че заниманията с йога, които си правехме със Соня, ми липсват и нека дойде януари, че да се организирам пак за нещо. И то, нещото, ме намери. Ах, каква мотивация си имам... 
И още нещо от най-близките планове, които си знам, че ще се изпълнят безпроблемно - детокс по пълнолуние.  Луната ще е пълна на пети януари. Едва ли ще е възможно да е тридневен детокс. Със сигурност ще е на пети. За сега под въпрос ми е четвърти януари. Но каквото и да стане, все ще е от полза.
Хайде, че е време...
Весело изпращане на старата година и топло посрещане на Новата година!

.

Няма коментари:

Публикуване на коментар