сряда, 25 ноември 2015 г.

продължавам

Продължавам с детокса. Днес ми е трети ден. Но според намеренията ми имам още един ден. Ще си ги изпълня, защото ми е лесно, леко, спокойно, светло. Да, точно така, светло се чувствам. Няма смисъл да се опитвам да го обяснявам, не мога. Това е усещане, а това е достатъчно.
Сутрешната разходка дори дъждът не може да отмени. Разходка с чадъри цветни...
Пак ми е студено, за разлика от вчера, но е поносимо с мерките, които знам си.
Днес енергията ми в повече е. От ден на ден се увеличава. Вчера мислех за сиеста, днес също подобни мисли ме навестиха. Но нужда нямах от това. Поне отхвърлих доста работа, която в последно време появи се.
И утрешният ден ще бъде безпроблемен. Знам си. :)
А дотогава имам още да си поработя...
Чаша чай отивам да си правя... от лофант... :) :) :)


.

Няма коментари:

Публикуване на коментар