понеделник, 3 септември 2012 г.

обичам възрастта си


Имам целия си живот пред себе си. Аз съм млада и красива… на всяка възраст. Моето богатство от знания расте и аз съм в контакт със своята мъдрост. Усещам как ангелите направляват всяка моя стъпка. Знам как да живея. Знам как да се поддържам млада и в добро здраве. Моето тяло се обновява във всеки момент. Аз съм жизнена, пълна със сили, здрава, съвършено жива и активна до последния си ден. Аз съм в мир с годините си. Моите късни години са моите ценни години и аз ставам идеалният възрастен човек. Сега давам своя принос към живота по всякакъв възможен за мене начин, знаейки, че сега и завинаги аз съм любов, радост, спокойствие и безкрайна мъдрост. Аз съм в най-добрата възраст. Всяка година е специална и е скъпоценна за мен, защото ще я преживея само веднъж. Всяка година – от детството до дълбоката старост, е изпълнена с чудеса, специфични за всяка една от тях. Както детството е специален период, така и напредналата възраст е уникално време. Искам да преживея всичко това. Избирам мислите, които ми спестяват притесненията от нарастването на годините ми. Очаквам с нетърпение всяка нова година. Какво ли ще открие тя пред очите ми?!
Винаги и всякога съм на идеалната възраст, защото тя олицетворява моя собствен живот и доброто ми самочувствие.
Обичам и ценя своята прекрасна възраст!
Луиз Хей

Няма коментари:

Публикуване на коментар