събота, 14 януари 2017 г.

мисля си

В зимна събота си стоя из къщи и ме изкарва на мисли.  Имах планове за днес, но заради сбъднати-несбъднати прогнози отложихме пътуване.
Хубаво ми е вкъщи, но май много се заседях. Може би е време за повече активност. Да, нормални са за сезона по-редките разходки. Но пък има други хубави навици за възраждане, които не зависят от сезона.
В резултат на днешното мислене ;) взех решение и даже започнах. Отдавна не съм включвала в ежедневието си виброгимнастика. Нека припомня - необходимо е само минутка. Няколко едноминутки наистина могат да подобрят кръвообръщението и състоянието на вените. Споделям и личен опит ;). Това е идеален вариант за профилактика! 

Днес един хубав навик, за мен, постави начало на своето възраждане. За утре съм си намислила /нали споменах, че ми е ден за мислене ;)/ още едно начало. Ама утре ще си кажа ;) А, имам и за понеделник ;) ;)
Топла да е съботната вечер!
Може и с чаша чай от маточина...


.

Няма коментари:

Публикуване на коментар