четвъртък, 17 юни 2010 г.

нови идеи

Моята среща с книгата на Питър Келдър беше преди години. Заинтригува ме, но като повечето неща в моя живот не успях да й се отдам за дълго. Правих лесните упражнения няколко пъти по 2-3 месеца, но /пак ще си го призная/ явно мързелът ми и немотивираността ми ми попречваха да продължа.
Ето тук, както и на доста други места в нета има описание за тибетските ритуали за здраве и дълголетие.
Сега, от скоро, отново имам мотив, който усещам, че ще е за дълго. Поне много силно го искам. А и пътя, по който вече поех и отчитам резултати, ще го продължа. Ще го продължа и заради себе си. Или по-скоро най-вече заради себе си.
Вчера показах тези упражнения на един човек. После си обещах, че всичко, което покажа на него или му предложа да прави в своя път към младостта и дълголетието си, ще го правя и аз. Не мисля, че той има място за притеснения, но щом ги има, вероятно си има причина, която аз няма как да гадая. Просто изглежда чудесно и никога, ама никога, не бих му дала годините, които има.
Затова ще се опитам, опитвам се, да му бъда от полза с всичките неща, които съм чела през годините, които по един или друг начин съм "изпробвала" върху себе си с резултат, но поради други причини не съм довела до края.
Да започна сега с похвалите. Имам нужда да бъда похвалена. Толкова е хубаво. Много по-хубаво е, когато някой друг забележи и отправи похвала към мен. И това става, но сега, ще си се похваля самичка. Другите похвали ще ги получа след обед.
Започвам: - тази сутрин със ставането /не отложих за после-заслужавам си "браво"-то/ направих петте тибетски ритуала. Стана ми много "енергично". Усетих как енергия ме изпълва и никаква пречка не може да ме спре в днешния ми ден.
След това изпих голяма чаша вода. Имам нужда от течности. Малко по-късно закусих с кисело мляко и орех. Това е най - леката и засищаща закуска за мен.
Имах настроение и за домакинските си задължения, които посвърших. Сега с удоволствие съм тук. Ще пообиколя още мъничко из нетпространството и се захващам сериозно с професионалните си ангажименти.
Имам тооолкова енергия.
И се усмихвам. И даже си запях.
Какъв хубав ден!
Нека за всички е такъв! Че и по-хубав!
.
.

Няма коментари:

Публикуване на коментар